Ürün Satın Alma/Sipariş Verme
Sanal Mağazamızda hazır ürünler ve siparişiniz üzerine kişiye özel üretimi gerçekleştirilecek ( satın alırken RX, yüksek numara, yurtdışı sipariş vb. kriterler ile özelleştirme yaptığınız ) ürünler satılmaktadır. . Siparişiniz sonrasında üretim ve teslimat süresini öğrenmek için Müşteri Hizmetleri Birimimizle (0850 307 4675) iletişime geçmenizi önemle rica ederiz. Yurtdışı stok ürünler 4 ile 6 hafta arası, RX özel üretim lensler 6 ile 10 hafta arası üretilerek kargoya verilmektedir.
Sanal mağazamızdan alışveriş yapmak isteyen ziyaretçilerimizden, üye kaydı yapmaları beklenmektedir.Üye kayıt işlemini gerçekleştiren ziyaretçilerimiz sanal mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirler.
Alışveriş yapmakta olan üyelerimiz, Teslimat ve Fatura adreslerini doğru girmelidirler. Aksi taktirde siparişlerinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı firmamız sorumlu tutulamaz.
Sitemizden alışveriş yapmak isteyen üye müşterilerimiz, kredi kartı bilgilerini girdikten sonra, bankanın onaylaması ile siparişe ait ücretin hesaplarımıza transferi gerçekleştirilir. Firmamız, ödemesi onaylanmayan ve/veya hesaplarımızda görülmeyen sipariş ücretleri için, sevkiyat ve sipariş teslim sürecini başlatmaz ve bu konuda sorumlu tutulamaz.
Ürünlerin fiyatları ( KDV Dahil ) ve kargo ücretleri; satış öncesinde ve onay sırasında müşteriye gösterilir. Satışın kesinleşmesinden sonra, (İade durumları hariç : Bknz “GARANTİ VE İADE KOŞULLARI”) müşterinden başka ücret talep edilemez.
Firmamız Kredi Kartı , Havale – EFT ve Kapıda Ödeme sistemlerini kabul etmektedir.
SIKÇA SORULAN SORULAR
Kargo ücreti ne kadar?
Türkiye geneline tüm gönderiler YURTİÇİ- SÜRAT-ARAS kargo ile yapılmaktadır.
YURTİÇİ KARGO 105 TL, SÜRAT KARGO 60 TL, ARAS KARGO 85 TL sabit ödeme ile yapılır.
Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek?
Web sitemizde satışta bulunan çoğu ürünlerimiz hazır stokta ürün olup, siparişinizin takiben maksimum 2 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Diğer özel üretim ürünler RX , Yurtdışı Stok siparişlerin teslim süresi 4 ile 10 hafta arasında yoğunluğa göre değişkenlik göstermektedir. Daha erken gelen ürünler aynı gün kargolanır ve alıcı ya bilgisi verilir.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Web sitemize üye girişi yaptıktan sonra açılan “ Hesabım“ bölümünde “ Siparişler / Takip “ linkinden siparişinizin her aşamasını takip edebilirsiniz.
Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?
Adreste bulunamadığınızda Kargo şirketi tarafından “Teslim Edilemedi” notu bırakılır. Bir sonraki iş günü siparişinizin bir kez daha adresinize getirilir. Kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman bilgisini paylaştığınızda, paketinizin doğru zamanda gelmesini sağlayabilirsiniz.
Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya ve reçetesize yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.
Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
0 850 307 46 75 no’lu telefonumuzdan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.
Teslimatla ilgili önemli bilgiler
Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir. (Solüsyon ve sıvı ürünler hariç)
Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma,yırtılma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.
Ürün siparişimi nasıl iptal edebilirim ?
Sanal Mağazamızda satışta olan hazır ürünler için vermiş olduğunuz siparişinizi ürün kargoya verilene kadar iptal edebilirsiniz.
Kişiye özel verilen sipariş üretim ürünlerimiz için vermiş olduğunuz siparişleri ise ancak ürün üretimi başlamamış ise iptal edebilirsiniz.
Ürün sipariş iptalini 2 şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Üye girişi yaptıktan sonra hesabım menüsü içinden siparişlerim bölümüne giriş yapıldığında üye bugüne kadar verdiği tüm siparişleri görebilir. İade talebinde bulunmak istediği siparişin yanındaki iade ve iptal işlemleri butonu tıklanır.Siparişte verilen ürünler listelenir hangi ürün iade edilmek isteniyorsa işaretlenir ve iade edilmek istenilen miktar seçilir. Örneğin aynı üründen 3 adet alınmış olabilir ve bunlardan istenirse 1 adeti iade talebinde bulunulabilir. İade sebebi belirtilir. İade talebi ile ilgili bir açıklama yazılır ve iade iptal talebi oluşturulur.
Müşteri Hizmetlerimizi telefon ile arayarak ürün iptalini sağlayabilirsiniz. ( Müşteri Hizmetleri numaramız 0 850 307 46 75)
Kayıt olduğunuz için teşekkürler!
Bu e-posta kayıtlıd!
1